Sider

tirsdag den 3. juli 2012

Genbrugsprojekter ...

Jeg elsker genbrug! Sådan helt ind i hjertet, synes jeg at genbrug er det bedste, der findes. Især i nye klæder ... Derfor har størstedelen af min TO-DO liste også noget med genbrugsprojekter at gøre. Det er SÅ lækkert at have ferie, for jeg får rent faktisk færdiggjort krea-projekter. OH hvilken fryd ...
I dag blev jeg færdig med dem her:  
forfra 

bagfra 

De blev syet af en rest stof, der var tilovers fra et ammepudebetræk og der var heldigvis nok til et par små babybukser: Den lille rest, der stadig ligger på bordet, har jeg en plan om nok kan blive til et par fine hagesmække ... (men så langt nåede, jeg ikke i den omgang).

MEN det kunne også være, at jeg skulle lave sådan en nappy bag, som jeg gennem pinterest har fundet på bloggen the mary frances project


Det finder jeg vist ud af på et andet tidspunkt ... måske endda med hjælp fra pinterest?

1 kommentar:

  1. LÆKRE projekter! Hvor er bukserne bare fine!

    Ha' en fantastisk solbeskinnet dag, skønne Emilie!

    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...