Sider

tirsdag den 14. august 2012

Mens jeg venter ...

På den der baby ... 
Har jeg fået færdiggjort et meget meget gammelt projekt, som nu er kommet til at se sådan her ud: 



 Den hæklede kant var nok den der tog længst tid - især fordi jeg altid glemmer, hvordan det nu lige er at man syr den første kant. Heldigvis er der ret så meget hjælp at hente til sådan noget på nettet, så kom lige et smut forbi denne her DIY på engelsk for at få genopfrisket mine "tæppesting". Hæklerierne på kanten kunne jeg heldigvis lave uden genopfriskning og sætte mig til at se fjernsyn imens.


Nu er jeg så klar til at sende tæppet til Spanien, hvor min veninde også går og venter på en baby, der heller ikke har meldt sin ankomst endnu. Lige om lidt kan jeg så gå igang med at få syet et magen til. Det er parat - skal bare lige igennem symaskinen. 
KAN bare ikke holde ud at lave det samme mere end en gang i rap, så jeg vender tilbage til mine hæklerier i frit fald, der nu ser sådan her ud: 


Jeg har lavet et mønster af kjolen og har så tænkt mig at katten skal hækles/laves med blå baggrund. Jeg er ved at være ret træt af den blå, så vil bruge nogle flere farver at fylde resten ud med. Jeg har også forsøgt at lave et mønster. Er dog stadig ret spændt på, hvordan det kommer til at se ud ... 

3 kommentarer:

  1. Åh, sikke et smukt tæppe! :)

    Sommerhilsner
    /Christina

    SvarSlet
  2. Sikke et arbejde for der er godt nok mange lapper:-) Men resultatet er virkelig fint, og jeg synes det lige giver det sidste med en hæklet kant - smukt!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Det er så flot!!Emilie - den hæklede kant er for FEEEEDDDD!!
    Solhilsner Stine

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...