Sider

lørdag den 29. september 2012

Erfaringer ...

Er vist et pænt ord for fejltagelser! Jeg er således - siden sidst - blevet et par erfaringer rigere. Jeg har blandt andet lært  erfaret:

- at fondant ikke smager godt nok til, at pine sig selv for at lave kager, der kommer til at ligne et fodboldstadion udsat for et trafikuheld. 

- at småkager, der ligner afskårne fingre er et gigahit - Som fødselsdagskager i en første klasse. (Men det er en god idé, at gøre lærerne opmærksomme på at uddeling bør ske, når man er færdig med det man skal nå ... Børn får ikke lært så meget EFTER indtagelsen af afskårne fingre! 

- at børnefødselsdage med 13 drenge er skønt - for ham der er i centrum, men potentielt efterlader mor og far som to overkørte pindsvin ... Er der mon overhovedet nogle forældre, som helt ærligt synes, at det er SJOVT? (Så vil jeg gerne hyre dem til at afholde alle fremtidige børnefødselsdage her i hytten)

- at selvom børn er lykke i allerstørste potens, så er de altså også den største dræber for parforholdet! (Man skulle helt klart skamme sig for at tro - og lykkeligt glemme - at det var undtagelsestilstand før mellemstedrengen blev to). 


6 kommentarer:

  1. Hihi - er vild med dine indlæg:-) Og du har fuldstændig ret!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hehe! You Said it! Godt at du er blevet klogere, så vi andre kan nyde godt af dine erfaringe, dejlige Emilie! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker børnefester. Jeg har holdt flere dengang jeg var træner. Det er de bedste fester, der findes. Og ja, de er lidt højlydte. Men jeg elsker at se ungerne hygge sig.... Jeg melder mig gerne frivilligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør mig simpelthen så glad at høre, at ikke alle har det som mig ;-) sådan kunne jeg godt tænke mig at være i mit næste liv!

      Slet
  4. Du har ret, de letkøbte erfaringer tænker man jo ikke så meget over:-) børne fødselsdag.... tja, det lykkedes mig at "få" to af de børn på mit hold forleden til at tude og kalde på mor..... så var godt.tilfreds da det.var overstået:-) nåede du at tage foto af dine fingre?

    SvarSlet
  5. Jeg er nok lidt blandet med hensyn til det her med at holde børnefødselsdag. Jeg elsker forberedelsen, jeg elsker at ungerne er her, jeg elsker at se dem udfolde sig i leg. Men i guder hvor er jeg også bare træt når det er overstået!

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...