Sider

mandag den 8. oktober 2012

På tur ...

Igår var det et gensyn med West Ham Park. Lola i viklen, en fodbold til drengene, bonus(teenage)datter og så ellers ud og nyde solens varme stråler - uden jakke, regn og rusk! Suk ...

I dag regner det dog. Drengene og min mand er ude for at hente en klapvogn vi har købt, da en barnevogn bare ikke dur i London og vi derfor lod "den store kasse" blive hjemme (Desuden er det endnu en gammel  "kulturforskel" at en barnevogn er et must og at børn har godt af at sove ude) Så mens jeg foretrækker barnevognen derhjemme, foretrækker manden klapvognen (der om vinteren udstyres m den skønneste rulamsmuffe som beskyttelse mod kulden)

Vi har endnu ikke fundet ud af, hvor vi tager hen. Indtil videre har vi talt om en tur op ad South Bank (der altid er fuld af liv, gadekunstnere og mit elskede Tate modern museum), en tur til Greenwich park og marked, trafalgar square med de skønne løver eller den største legetøjsforretning?  Jeg ved kun at jeg glæder mig!


1 kommentar:

  1. Åååårh, hvor lyder det fantastisk!! Glæder mig til at høre om det hele når I kommer hjem!! .. og savner dit dejlige selskab, skønne kvinde!!

    Hilsen hende som du glemte at pakke med i kufferten!! ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...