Sider

tirsdag den 6. november 2012

Det første projekt

Mit første projekt i min lille udfordring, skal helt sikkert være en suttesnor til lillepigen. Jeg er stadig i ekstase over, at hun nu endelig bruger sut. (Det er mine bryster også)
Så imens hun sover (og det gør hun forhåbentlig lidt endnu) er jeg i gang med det her:


Materialerne fra gemmerne:

En lille broderet løber (købt engang i genneren for 2 kr)
Noget bånd
En seleholder (som jeg heldigvis havde købt en 4-5 stk af for længe siden)
Og koralfarvet sytråd ...

- og status sidst på aftenen er: et stk grumset billede af færdig suttesnor!

3 kommentarer:

  1. Nåå hun er sød lille Lola. Tillykke med hende.
    Fedt at få tid til lidt krea-hygge.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en god idé med det gamle broderi:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Øj hvor er hun fin og lille-ny <3
    Suttesnoren er blevet smuk, med broderierne!

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...