Sider

tirsdag den 18. december 2012

Noget af det bedste ved blogland ...

Er helt sikkert det at modtage en pakke fra en anden blogger, som man endnu ikke "kender" sådan rigtigt.
Jeg har modtaget en rigtig lækker pakke fra Signe med bloggen Nu stopper hesten. Hun havde meldt sig til en pakkeleg, som jeg søgte et par deltagere til. Det gik ud på at man skulle vælge en farve og et tal mellem et og ti, og så skulle. Man lade sig inspirere af dette. Jeg valgte tallet 4 og farven grøn og modtog disse fine pakker fra Signe.


Et par super fine hæklede futter ( og det er ren nostalgi for sådan nogle har jeg næsten spenderet flere år af min barndom i), en pose blandede bolsjer af knapper med mere (;-), en rigtig yndig broche med et superfint lille broderi og sidst, men ikke mindst en skøn bog med retrotapet og fine bånd så man kan se, hvor langt man er kommet i sine notater.
Tusind tak, søde Signe. Jeg glæder mig sådan til at skulle skrive i den fine bog og tage alle de andre ting i brug.

Posted via DraftCraft app

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige ting, Signe har sendt dig. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Det glæder mig at du kan bruge tingene. Kh Signe

    SvarSlet

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...