Sider

lørdag den 5. januar 2013

Bum!

4 måneder gammel og med kløende gummer. Det er det vi er i lige nu med akkompagnement af en del skrig og skrål. Der vrides og bides for at få fat på skulder eller andre fremtrædende kropspartier, der kan give lindring. Af legetøj er der ikke rigtig noget der dur så godt som et par gamle gardinringe - som jeg fandt i juleferien i min mors gemmer.

Jeg har endnu ikke fået lavet et barnevognsophæng, men pønser på at bore huller i nogle af gardinringene og hækle rundt om dem så de evt kan udgøre det for en slags ophæng ...
I første omgang har jeg aftalt med en sløjdlærer på skolen, at han vil være behjælpelig med at bore huller i ringene på tirsdag. Så langt så godt.
Jeg får ikke lavet så meget kreativt lige nu, men hygger med de to her


- Inddtil min søster rejser tilbage til USA på mandag. (Min mand og drengene er taget til London for at se fodbold og besøge familien, så jeg er græsenke til de vender hjem igen på onsdag).
Det er uendeligt trist at skulle sige farvel til min søster, men ikke helt så slemt i denne omgang. Lola og jeg rejser nemlig på Roadtrip til San Fransisco til marts! ;-)


Posted via DraftCraft app

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver sindssygt glad for en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...